אלאדין – פיתוח אתרים

אנשים לא קונים מוצרים, הם קונים סיפורים.

עיצובים מכשפים

שחרר את העוצמה של הסיפור המעוצב בכדי לשבות את הלקוח בקסמיך, ללכוד אותו ברשתות של רגש וליצור איתו אמון בלתי מעורער.

אלאדין הוא הסטודיו שלי. אני מעצב ובונה אתרי אינטרנט ייחודיים שמספרים את הסיפור שלך ושל הלקוח שלך

כל מותג מספר סיפור דרך הזהות, הערכים והאינטראקציות שלו, ויוצר נרטיב משכנע שמהדהד עם הקהל שלו. הסיפור נבנה לאורך זמן באמצעות מסרים עקביים, חוויות ואלמנטים ויזואליים, המעצבים את האופן שבו הצרכנים תופסים את המותג ומתחברים אליו. כמו שלסיפורים יש דמויות, עלילות ונושאים, למותגים יש לוגואים, תגיות ואישיות מותג המשמשים כאבני הבניין של הנרטיב שלהם.

למה סטוריטלינג הוא אמצעי מפתח בשיווק מודרני?

כל מותג מספר סיפור דרך הזהות, הערכים והאינטראקציות שלו, ויוצר נרטיב משכנע שמהדהד עם הקהל שלו. הסיפור נבנה לאורך זמן באמצעות מסרים עקביים, חוויות ואלמנטים ויזואליים, המעצבים את האופן שבו הצרכנים תופסים את המותג ומתחברים אליו. כמו שלסיפורים יש דמויות, עלילות ונושאים, למותגים יש לוגואים, תגיות ואישיות מותג המשמשים כאבני הבניין של הנרטיב שלהם.

חיבור רגשי

סטוריטלינג מאפשר למותגים להתחבר עם הקהל ברמה רגישת עמוקה יותר והמותג הופך רלוונטי וזכיר.

זכירות

אנשים נוטים יותר לזכור סיפור מאשר רשימה של עובדות או מאפייני מוצר, מה שגורם לסטוריטלינג להוות דרך אפקטיבית ליצור מותג זכיר.

בידול

בשווקים תחרותיים, סטוריטלינג מבדל את המותג שלך על ידי הבלטת הייחודיות, החזון והאישיות.

הנעה לפעולה

סיפורים מניעים יותר מאשר מסרים שיווקיים קלאסיים, לוכדים תשומת לב ומעניינים את קהל היעד לתקופות ממושכות יותר